zaterdag 8 november 2014

Waarom deze blog

14 oktober 2014

Allereerst welkom op mijn blog! In de kolom ‘Over mij’ heb ik beschreven wie ik ben.
Ik ben deze blog gestart, omdat ik het leuk vind om te schrijven. Schrijven helpt mij om gebeurtenissen een plek te geven. Ik heb veel meegemaakt, waardoor ik veel van me af ben gaan schrijven.


Maar ik merk dat ik de behoefte heb mijn ervaring, kennis en tips te delen met jullie.
Je bent niet alleen. Er zijn meer mensen die nare gebeurtenissen hebben meegemaakt, zoals ik. Daarom hoop ik dat je iets hebt aan deze blog. Ik zal hier verhalen posten, maar ook afbeeldingen, filmpjes, tips, nieuwtjes en kennis of verdieping over bepaalde onderwerpen.


Liefs,
Agnes


<a href="http://www.bloglovin.com/blog/13134539/?claim=5getkauskh6">Follow my blog with Bloglovin</a>

Geen opmerkingen:

Een reactie posten